۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۴

كريمي:

395 شورای امر به معروف و نهی از منکر در بیجار ساماندهی شد

395 شورای امر به معروف و نهی از منکر در بیجار ساماندهی شد

بیجار- خبرگزاری مهر:فرماندار شهرستان بیجار از سازماندهی 395 شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمداله کریمی ظهر امروز در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار از عضویت 2900 آمر به معروف و ناهی از منکر در قالب شوراهای امر به معروف مدارس، مجامع صنفی، هیئت‌های مذهبی، ادارات، کارخانجات و مساجد این شهرستان خبر داد و گفت : اصلاح جامعه مهمترین هدف این ستاد است .

وی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و يادآور شد: با اجرای كردن فريضه ديني امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه می توانیم در کاهش جرم نقش فراوانی را ایفا کنیم.

کریمی در ادامه از برگزاری کارگاه‌های آموزشی فقه بازار ویژه اصناف و بازاریان بیجار در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: روزه‌خواری و هتک حرمت ماه رمضان از بارزترین منکرهایی است که باید با آن برخورد شود .

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر باید در بین مردم و اقشار مختلف فرهنگ سازی شده و کسانی که وظیفه این امر مهم را برعهده دارند بدانند که وظیفه ای بسیار سنگین نزد خدای متعال خواهند داشت.

فرماندار شهرستان بیجار در پایان به بیان مهمترین برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار پرداخت و اظهار داشت: برگزاری همایش حجاب و عفاف، سازماندهی و آموزش گروههای تذکر لسانی، تشکیل ستاد احیاء در مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها و آموزش یادآوران معروف در مدارس و دانشگاه‌ها از مهمترین محورهای کاری ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان است .

کد خبر 2095266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha